شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
نمازجمعه بم

حجت الاسلام توکلی در خطبه های نمازجمعه گفت: اگر اسرائیل کوچک ترین خطایی را انجام دهد این بار دیگر تمام زیربناهای اقتصادی، نفتی ، برقی و تمام تجهیزات نظامی آنها مورد اصابت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، نماز جمعه این هفته در شهر بم توسط امام جمعه موقت حجت‌الاسلام توکلی اقامه شد.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهارداشت: خدا را هزاران بار شکر با عملیات سایبری بسیار محکم دقیق، سامانه های جنگ الکترونیک دشمن گمراه شد و با بیش از دویست موشک نقطه نقطه این کشور منحوس به خصوص سه پایگاه اصلی آشیانه که جنگنده هایی که از آنها برخاست و سید ما را آسمانی کرد؛ در هم کوبیدیم.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل اخبار را سانسور میکند بیان کرد: امروز اسرائیل اجازه نمی دهد هیچ تصویری از آنها رسانه ای بشود، به دلیل این که ضربه مهلکی از این عملیات دیده است.

امام جمعه موقت بم با تاکید به موفقیت عملیات وعده صادق ۲ ابراز داشت: می بینیم عملیات وعده صادق ۲ پیروزمندانه و با قوت و قدرت به نتیجه رسید اما این تمام توان موشکی ما نبود، ما از موشک های فتاح و غیره استفاده کردیم.

وی افزود: به گفته مسئولین نظامی چیزهایی را در چنته داریم که دشمن اگر بداند ایران چه قدرتی از لحاظ نظامی دارد سر جای خودش می نشیند، دستش را به سرش میزند و هیچ حرکتی انجام نمی دهد.

حجت الاسلام توکلی با تاکید به آمادگی نظامی ایران تصریح کرد: اگر اسرائیل کوچک ترین خطایی را انجام دهد این بار دیگر تمام زیربناهای اقتصادی، نفتی ، برقی و تمام تجهیزات نظامی آنها مورد اصابت قرار می گیرد. قرار نیست تا ابد ما مسئول این باشیم که کوچک ترین آسیبی به هیچ کس نرسد، وقتی دشمن شر و جری تر می شود بایستی سیلی محکمی بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha